W tym poście właśnie dodam odpowiedzi na pytania, które mi często zadajecie na czacie, w mailu itd.
Oto 1:
Fajnie jest być najlepszym przyjacielem Uli?(to już stare, było zadawane w okresie, kiedy byłam z nią najlepszą przyjaciółką : D)
-Tak, ale nie ze względu na jej sławę, tylko na to, iż satysfakcjonuje mnie to, że mam prawdziwego najlepszego przyjaciela i jest mi z nim dobrze.
Poprosisz Ulę, aby mnie przyjęła do znajomych?-Nie, nie mam zamiaru jej prosić o takie rzeczy, ponieważ:
a) nie chcę jej zawracać głowy
b) ona nie lubi takich rzeczy
c) to jest z resztą wkurzające
Jak ty to robisz, że zawsze świetnie wyglądasz?Tu chciałam nieco rozszerzyć... Patrzcie i oglądajcie : )
1 krok: Wybieram oczy z jakimś kolorem cienia do powiek (kolorowym)

2 krok: Od czasu zakupu oczów kupuje jedynie ciuchy w kolorze ich cieniu do powiek + ewentualnie np. białe lub w połączeniu z białym.

krok 3: Oraz wybieram dodatki w tym kolorze i kolorze do niego podobnym, czyli srebrnym, białym, wrzosowym itd.. :)

Efekt doświadczenia: Następnie czego bym nie połączyła, to i tak do siebie pasuje ^^ Zobaczcie:

+

+

+

+

+

=

Tadaa! I tak za każdym razem ...^^
Mam nadzieję, że się Wam podobało :D
Jak dołączyć do waszego klubu?-Nie mamy żadnego klubu, a jak już, to stowarzyszenie, które już niestety nie istnieje. Ale jeżeli chcesz się z nami ziać i cieszyć życiem, to musisz być jedynie fajny xDD
Kiedy Ula robi imprezy w nocy i w dzień? -Na tego typu pytania zazwyczaj nie odpowiadam. Czemu? Ponieważ te imprezy są anonimowe, dla
ZAPROSZONYCH gości.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Pozdrawiam i życzę miłego dzionka! : D
slimshadie <3
Edit: Pomyślałam, że dodam jeszcze fotki z imprezy ^^ Odbyła się ok. 2:00 w nocy, na Gra Plaża Chatroom. No i te 3 suuper osóbki; Ja (Kurczak :3), Czekolada < 3 (różowy żul xdd) i Szymeek (Króliczek!^^)
1.

Tutaj ja i czeko się gwałcimy ;o tzn. przynajmniej to tak wygląda xD Ona beka, a ja pierdzę >_< ^^
2.

Tutaj a my nie chcemy wstawać do szkoły i leżymy ile się da : D
Sorrki za tak mało fotek, ale ja byłam na niej krótko, bo potem Szymeek i Czeko poszli >_<
Paa! ; D Komentujcie ^^