
Wiec tak... O :00 zaczęła się impra Uli (AnanaseQ). Oczywiście się spóźniłam xD i nie mogłam się ubrać ; > Ula przygotowała kuchnię na melanż, całą w piwie xdd
Ale ponieważ były tam pokemony, to zmieniłyśmy miejsce imprezki na pokój EmoLen. Było suupcio, a potem doszła jakaś Scarlet i Bieber, a potem drugi ! xD Zaczęli nas zadręczać. A Top_Diana przebrała się za pedobeara. xDD I Bieberki zaczęły się kłócić! Ten 1 bił tego 2 i wgl.. xD A ten 2 się zesrał XD Bahahah! Czas na opis zdjęć :D A no i Ula na początku była, a potem zwiała .. ale cóż :p






0. Justinki proszą mnie o chodzenie ; / xD
1. Dżastinek nr.2 ukrywa się przed pedobearem, bo one gwałcą dzieci XD
2. My na różowej lini, czyli męskie pogaduchy xD
3. Ja, luzowa i czeko < 3
4. Ja i czeko :D
5. Walka Biberów! xD Bieber nr. 2 (ciemne włosy) wziął lepszą broń - jego śpiew xD A ponieważ Bieber nie umie się bić, to Bieber nr. 1 przegrał :D
6. Ja z BIEBERKIEEM! xD