środa, 24 sierpnia 2011

Pocztówka na konkurs Ulki ;D


Czeeść! Dawno nie pisałam. Pw z powodu braku komentarzy :(
Ale cóż ;) Chciałam Wam pokazać moją pocztówkę na nowy konkurs AnanaseQ (Ulki ;3)
Oto ona:



No i... ostatnio robiłam nowe zdj. do legitymacji, no bo już 1 gim, więc obowiązkowe :3
oto ono:


niewyraźne, bo robiłam zdjęcie zdjęciu xd ahh, te moje wybryki :P

No i 2 autorskie robione przeze mnie, z wczoraj ;*





;) Co o nich sądzicie? i o pocztówce, legitymacji?

piątek, 12 sierpnia 2011

Słocie focie ^^

Czeeeść. Mówiłam Wam już, że w środę byłam na sesji wraz z koleżanką siostry - Agatą i siostrą ;p sesja miała trwać 2 dni, ale trwała tylko jeden... Powód? Lenistwo ^^ Ja właśnie kończę wygrzebywać piasek z paznokci, bo byliśmy na piaskowych górkach z takim Maćkiem : D Maćkowi się zachciało zjechać z górki rowerem... Ona była prawie pionowa! Rany, myślałyśmy, że się zabiję, ale on zjechał xD W dodatku poszliśmy tam z Basterem (psem cioci Magdy :D) i on skakał z górek razem z Maćkiem! : O Mamy to nawet nagrane ^^ To dopiero frajda dla psa ; - ) Z początku sesji siostra narzekała, że coś nam nie wychodzi, ale potem... Ah! Wyszło wspaniale, jak chciałyśmy! : ) Słońce, piękne okolice... i piękne zdjęcia! : ) Z resztą sami zobaczcie:



































1.Z serii "Chce mi się siku" - Ja : )
2.Ola (siostra), "Kocham przyrodę"
3.Haha xD To, jak Agata chciała mnie zrzucić :D Byłam - jak widać - oburzona! :)
4.Mua :) Cmok < 3
5.< 3
6.Usiądźmy razem na trawce ; D
7. Patrzę w niebo i... co widzę? Chmury ^^
8.Marilyn Monroe : D Czyli podwiana spódnica i mój zaciesz ^^
9.Wypięcie się w powietrzu xD
10.Hahah ! Ola "Wiiii!", Agata "Ej, Olka, zaczekaj na mnie!"
11.Agata tap madl :P
12. 2 anioły o duszy diabłów ;<
13.Mmmm... Zajebiste, co? ;)
14.Olka i Aga :P
15. Hahahha ! Agata = mistrz drugiego planu xD
16.Olcia ; D

Było wiele pięknych fotek, z czego 2 nie mogły się załadować :( Zapraszam do komentowania! Można się nieźle ośmiać ^^ Aby powiększyć zdjęcie, wystarczy kliknąć :))